Kurs ma za zadanie przygotować florystów do tworzenia prawidłowych i długofalowych relacji z klientem i ulepszenie sprzedaży. Florysta nabywa nowe umiejętności w zakresie marketingu i podstawowe narzędzia, które pozwolą mu na lepsze zarządzanie kwiaciarnią. Zajęcia są prowadzone przez florystόw, ktόrzy odnieśli sukces na rynku, ale rόwnież przez specjalistόw z dziedziny marketingu.

W czasie szkolenia każdy z uczestników zaznajomi się ze strategiami marketingu, z pojęciami takimi jak , m.in ‘’misja działalności’’, ‘’ segmentacja klienteli’’, ‘’ analiza konkurencji’’.

Program

Techniki perswazji w reklamie
Analiza zachowań i przyczyn zakupu
Znaczenie reklamy w internecie
Strategie, które mają na celu zrozumienie potrzeb klienta
Strategie prezentacji produktów
Zarządzanie sprzedażą
Marketing usług
Strategie produktu, ceny, promocji
Direct marketing
Strategie analizy konkurencji

Kurs jest przeznaczony dla florystów, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem.